Handelsbetingelser

Betaling

Landsforeningen Spor modtager betaling med Dankort, VISA og Mastercard m.fl.

Alle beløb er i DKK Danske kroner og er incl. moms.

DIBS v/NETS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Betaling – Det kort, som blev anvendt ved købet, debiteres, når produktet sendes til kortholderen.

Afbestilling – Hvis du ønsker at afbestille en vare så send en mail til kontakt@landsforeningen-spor.dk.

Levering

Medlemskab af Landsforeningen Spor træder i kraft når betalingen er gennemført.

Landsforeningen Spor leverer købte varer inden for 14 dage inkl. fragt.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Landsforeningen Spor dækker i rimeligt omfang returneringsomkostninger.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

  • Landsforeningen Spor
  • Grundtvigsvej 27A, 1.tv
  • 1864 Frederiksberg C
  • CVR-nummer: 31351901
  • kontakt@landsforeningen-spor.dk
  • Tlf: 30145452

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@landsforeningen-spor.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Varens stand, når du sender den retur

For at modtage hele købsbeløbet retur må du gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Personoplysninger – Landsforeningen Spor behandler personoplysninger i overensstemmelse med persondataloven. Læs hvordan dine personoplysninger bliver behandlet her.

Oplysninger, som kan knyttes til dig som person, vil aldrig blive tilgængelige for andre virksomheder eller kunne kobles til andre eksterne registre. 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til kontakt@landsforeningen-spor.dk.

Hvis du vil klage over behandlingen af din klage kan du henvende dig tilKonkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning.

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@landsforeningen-spor.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *